Od koncepcji do realizacji: Projektowanie produktu
Każdy przedmiot, którego używamy codziennie w naszych domach, szkołach i przestrzeni publicznej jest wynikiem projektowania produktu (Product...
Oprawa World of Warcraft jest niezaprzeczalnie urocza, ale dalibyśmy wszystko, żeby przeszła graficzną metamorfozę na miarę XXI wieku. Miasto Orgrimmar na Unreal Engine 4 jest świetnym przykładem tego, jak mógłby wyglądać WoW, gdyby Blizzard poszedł na całość.
World of Warcraft to popularna gra MMORPG, która została stworzona przez firmę Blizzard Entertainment. Akcja gry toczy się kilka lat po zakończeniu Warcraft III: The Frozen Throne. Konflikt w krainie Azeroth trwa nadal i nie ma sposobu na znalezienie pokoju. Horda i Sojusz to dwie przeciwstawne grupy, które się utworzyły. Gra rozpoczyna się od standardowego kreatora postaci. Możesz spersonalizować wygląd swojego bohatera, przydzielając go do jednej z ośmiu ras. Wybór klasy zadecyduje o wyglądzie awatara. To od niego zależeć będzie, jakimi broniami będziemy mogli się posługiwać i jak będą ewoluować nasze statystyki. Azeroth to ogromny świat, który można eksplorować godzinami. Każda kraina jest domem dla unikalnych postaci i wielu wyjątkowych stworzeń. Firma monitoruje również rozwój świata, na który dynamicznie wpływają wydarzenia i upływ czasu. Aby uzyskać dostęp do oficjalnych serwerów gry, wymagany jest abonament. W grze pojawiło się kilka usprawnień. Choć w ostatnim czasie populacja serwerów Wolrd of Warcraft się zmniejszyła. Więcej o tym przeczytasz tutaj: wow server population
Ponieważ gry MMORPG są tak popularne, ich twórcy rzadko decydują o oprawie graficznej. Jest to problem, który może przysporzyć kłopotów naszym komputerom. Tytuły te muszą być zoptymalizowane do prezentacji i interakcji setek, a nawet tysięcy postaci jednocześnie, więc trudno oczekiwać spektakularnej grafiki. World of Warcraft jest tego najlepszym przykładem. Jego grafika nie jest zbyt imponująca, a oprawa jest dość przestarzała. Fani WoW-a mogą sobie tylko wyobrazić, jak ten tytuł wyglądałby przy użyciu najnowszej grafiki komputerowej. Wiktor Ohman z Quixel dał nam mały przedsmak tego, jak wyglądałby taki nowoczesny World of Warcraft. Odtworzył on bramę miejską Orgrimmaru na silniku Unreal Engine 4. Trzeba przyznać, że orkowa stolica robi niesamowite wrażenie!
WoW-a w tym filmiku nie zobaczymy, ale przyszłość gry poznamy już w piątek, 1 listopada. Wiele wskazuje na to, że następne MMO Blizzarda będzie w wymiarze Shadowlands. Skupi się na postaci i historii nowych Lich Kings.
Każdy przedmiot, którego używamy codziennie w naszych domach, szkołach i przestrzeni publicznej jest wynikiem projektowania produktu (Product...
Zastanawiałaś się kiedyś, kto projektuje produkty? Pierwsze szkice koncepcyjne, sposób działania i cały plan, aż do produkcji? Czas poznać...
Techniki stosowane do symulacji realistycznego ruchu, płynów, materiałów i oświetlenia mają znaczący wpływ na grafikę komputerową...
Artefakty to specyficzna broń w Legionie, której moc rośnie w miarę przechodzenia gry. Możesz dostosować jej wygląd, a także umiejętności...
Jak działać w internecie, żeby promować swoją markę? Do czego potrzebne jest Ci pozycjonowanie? Czy nowe media pomogą wzrastać Twojej firmie? Jaki sprzęt jest Ci potrzebny do biura? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz na naszej stronie.