|   | 

Przewodnik dla początkujących po SEO

Skorzystasz z tego przewodnika, jeśli Twoja chęć do nauki pozycjonowania w wyszukiwarkach (SEO) zostanie przekroczona tylko i wyłącznie przez Twoją chęć do realizacji i testowania koncepcji.

Ten przewodnik ma na celu opisanie wszystkich głównych aspektów SEO, od znalezienia terminów i zwrotów (słów kluczowych), które mogą generować kwalifikowany ruch na Twojej stronie internetowej, do uczynienia Twojej strony przyjazną dla wyszukiwarek, do budowania linków i marketingu unikalnej wartości Twojej strony.

Świat optymalizacji dla wyszukiwarek jest skomplikowany i ciągle zmieniający się, ale można łatwo zrozumieć podstawy, a nawet niewielka ilość wiedzy SEO może zrobić dużą różnicę. Darmowa edukacja w zakresie SEO jest również szeroko dostępna w sieci, również w takich przewodnikach jak ten! (Woohoo!)

Łącząc te informacje z praktyką, jesteś na dobrej drodze do zostania inteligentnym SEO.

Podstawy Optymalizacji Silników Wyszukiwawczych

Słyszałeś kiedyś o hierarchii potrzeb Maslowa? Jest to teoria psychologii, która przedkłada najbardziej podstawowe ludzkie potrzeby (takie jak powietrze, woda i bezpieczeństwo fizyczne) nad potrzeby bardziej zaawansowane (takie jak szacunek i przynależność społeczna). Teoria ta zakłada, że nie można osiągnąć potrzeb na najwyższym poziomie bez zapewnienia, że bardziej fundamentalne potrzeby zostaną zaspokojone w pierwszej kolejności. Miłość nie ma znaczenia, jeśli nie masz jedzenia.

Nasz założyciel, Rand Fishkin, stworzył podobną piramidę, aby wytłumaczyć ludziom, jak powinni podchodzić do SEO, a my nazywamy ją "Mozlowską hierarchią potrzeb SEO".

Jak widać, podstawa dobrego SEO zaczyna się od zapewnienia dostępu pełzającego, a następnie przesuwa się w górę.

Korzystając z tego poradnika dla początkujących, możemy wykonać te siedem kroków do udanego SEO:

  • Wczołgaj się, aby silniki mogły czytać Twoją stronę internetową
  • Ważna treść, która odpowiada na zapytanie wyszukiwarki
  • Słowo kluczowe zoptymalizowane w celu przyciągnięcia poszukiwaczy i silników
  • Wspaniałe wrażenia z użytkowania, w tym duża szybkość ładowania i atrakcyjny UX
  • Treści godne polecenia, które zyskują linki, cytaty i wzmocnienie
  • Tytuł, adres URL i opis pozwalające na uzyskanie wysokiego współczynnika CTR w rankingach
  • Znacznik fragmentu/schematu, aby wyróżnić się w SERP-ach

Spędzimy czas na każdym z tych obszarów w tym przewodniku, ale chcieliśmy go tutaj przedstawić, ponieważ oferuje on spojrzenie na to, jak zorganizowaliśmy przewodnik jako całość.

Michał

Specjalista SEO

Zobacz również

Jak działać w internecie, żeby promować swoją markę? Do czego potrzebne jest Ci pozycjonowanie? Czy nowe media pomogą wzrastać Twojej firmie? Jaki sprzęt jest Ci potrzebny do biura? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz na naszej stronie.

Cytat

It's still magic even if you know how it's done.

Terry Pratchett, A Hat Full of Sky