Jak wybrać szybką ładowarkę do telefonu?
Smartfon to urządzenie elektroniczne, z którego korzystamy regularnie. Używamy naszych smartfonów na co dzień. Używamy go do wykonywania...
Osiąganie dobrych wyników w sektorze sprzedaży internetowej wiąże się z koniecznością dostosowania oferty oraz przekazu reklamowego do zapotrzebowania konsumentów. Zdarza się jednak, że klienci nie finalizują procesu zakupowego. Warto wiedzieć, co zrobić, by ograniczyć liczbę porzucanych koszyków.
Amerykańskie badania dowiodły, że siedemdziesiąt procet użytkowników platform sprzedażowych rezygnuje z finalizacji transakcji. Jednym z częstych powodów tego zjawiska jest zbyt długi proces zakupowy. Konsumenci korzystają bowiem z oferty e-sklepów, pragnąc szybko i bezproblemowo nabyć niezbędne produkty. Chcąc uprosić klientom zakupy w obrębie swojej platformy sprzedażowej, warto umieścić wirtualny koszyk w widocznym miejscu witryny. Klient powinien również widzieć liczbę wybranych produktów oraz całkowitą wartość zamówienia. Wielu użytkowników irytuje sytuacja, w której dodanie artykułu wiąże się z automatycznym przekierowaniem do strony zamówienia. Warto zatem umożliwić konsumentom kontynuowanie procesu zakupowego po zwiększeniu liczby wybranych produktów. Świetnym rozwiązaniem jest wprowadzenie opcji swobodnego edytowania koszyka wraz z przeliczeniem wartości zamówienia.
Operatorzy systemów płatności online regularnie wprowadzają nowoczesne moduły, odpowiadające za ochronę wirtualnych instrumentów finansowych. Klienci sklepów internetowych wciąż jednak martwią się, że dostępne systemy transakcyjne nie są bezpieczne. Warto zatem podjąć działania ukierunkowane na zbudowanie z konsumentami relacji opartych na zaufaniu. Istotne jest również nawiązanie współpracy z profesjonalnym operatorem płatności online. Przed podpisaniem umowy warto wziąć pod uwagę stosowane przez niego systemy zabezpieczenia oraz oferowane metody finalizacji transakcji.
Klienci sklepów internetowych porzucają koszyki, jeśli witryna sklepu długo się ładuje lub wprowadzone dane nie są akceptowane pomimo ich prawidłowego wprowadzenia. Warto zatem reagować na wszystkie komplikacje zgłaszane przez użytkowników platformy. W przypadku poważnych awarii należy skontaktować się ze specjalistą od IT.
Porzucane koszyki są częstym problemem właścicieli e-sklepów. Warto zatem pamiętać, by stworzona platforma sprzedażowa była dostosowana do potrzeb klientów.
Artykuł partnera
Smartfon to urządzenie elektroniczne, z którego korzystamy regularnie. Używamy naszych smartfonów na co dzień. Używamy go do wykonywania...
Dobry sklep z wyciskarkami to nie tylko sklep stacjonarny. Wiele sklepów online posiada szeroką ofertę wyciskarek wolnoobrotowych...
Chociaż najpowszechniejsza metoda korygowania wad wzroku to okulary, to jednak soczewki kontaktowe ciągle zyskują na popularności. Dzieje...
Kabel ładujący jest niezbędnym elementem potrzebnym do prawidłowego funkcjonowania wielu urządzeń elektronicznych wyposażonych w baterię...
Jak działać w internecie, żeby promować swoją markę? Do czego potrzebne jest Ci pozycjonowanie? Czy nowe media pomogą wzrastać Twojej firmie? Jaki sprzęt jest Ci potrzebny do biura? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz na naszej stronie.