Czym się różni SEM od SEO ?
Rozwój marketingu internetowego pozwala nam na skuteczną reklamę w Internecie. Spośród wielu dostępnych form promocji marki...
Współczesny świat handlu i usług opiera się na internecie. Klienci zwracają uwagę na łatwość robienia zakupów z własnego domu lub biura, pełne bezpieczeństwo i szybką dostawę, podczas gdy przedsiębiorcy w e-commerce widzą bardzo szybki i tani sposób osiągania wysokich dochodów. Wynika to przede wszystkim z dużego i chłonnego rynku zbytu bez rejonizacji oraz niskich nakładów finansowych związanych z założeniem własnej strony internetowej. Niestety wiąże się także z dużą konkurencją. Można z nią walczyć skutecznym pozycjonowaniem stron, które jest podstawowym działaniem marketingowym w sieci.
Skutecznym pozycjonowaniem stron nazywamy szereg procesów, które mają w efekcie doprowadzić wybraną witrynę aż na sam szczyt wyników w wyszukiwarce Google. Zadanie to jest realizowane wieloetapowo przez najlepszych specjalistów z branży, którzy na rynku pozycjonowania są obecni już od wielu lat i doskonale znają tajniki algorytmu Google. To właśnie on oblicza pozycję każdej ogólnodostępnej witryny w wybranej frazie kluczowej i to jego wytyczne należy spełnić.
Skutecznym pozycjonowaniem stron można diametralnie poprawić pozycję swojej witryny i sprawić, że wejdzie na nią znacznie więcej potencjalnie zainteresowanych klientów. Algorytm pobiera dane z każdej witryny przy pomocy specjalnych robotów, które ciągle buszują po sieci w poszukiwaniu nowych stron i aktualizacji starych informacji. Roboty zbierają wszystkie dane dotyczące każdej witryny, w tym także takie, które mogą wydawać się mało istotne.
Skutecznym pozycjonowaniem stron możemy poprawić zyski osiągane z danej działalności gospodarczej, dlatego tak ważne jest, aby wybrać do tego odpowiednią firmę. Większość osób decyduje się na agencje SEO, które pozycjonowanie traktują jako podstawę swojej działalności. Zatrudniają wielu pracowników o wąskim zakresie wiedzy, którzy precyzyjnie realizują swoje zadania i potrafią przeprowadzić skuteczne i efektywne pozycjonowanie w każdym przypadku. Nieco inaczej jest w przypadku, gdy chcemy znacznie zaoszczędzić – wówczas wielu przedsiębiorców wybiera freelancerów, czyli z reguły jedną osobę, która cały proces pozycjonowania ma przeprowadzić samodzielnie. Zwykle nie jest to dobry wybór. Jedna osoba rzadko dysponuje ogromną wiedzą na każdy temat dotyczący pozycjonowania, przez co może popełnić wiele błędów.
Pozycjonowanie rozlicza się z reguły na dwa korzystne sposoby. Pierwszym i najpopularniejszym jest abonament, w którym płaci się ustaloną wcześniej stawkę w wybranej wysokości. To komfortowy wybór dla osób, które są w stanie zaufać danej agencji i cenią sobie wygodę. Z drugiej strony mamy także agencje z ofertą płatności za efekty. Ta metoda rozliczeń ma wielu zwolenników, którzy nie chcą ufać nowej firmie i podpisywać umowy bez gwarancji jej wykonania, a chcą zapłacić dopiero za poprawny efekt. To dobre rozwiązanie, jednak tylko z pozoru. Tak naprawdę największą wadą jest brak pewności co do wysokości konkretnej opłaty miesięcznej, gdyż w jednym mało efektywnym miesiącu może być potrzeba opłacenia tylko symbolicznej kwoty, podczas gdy w innym uiścić płatę nawet za kilkaset dobrze wypozycjonowanych fraz.
Rozwój marketingu internetowego pozwala nam na skuteczną reklamę w Internecie. Spośród wielu dostępnych form promocji marki...
Marketing internetowy to niezwykle skuteczny sposób na wypromowanie swojej firmy i dotarcie do nowych użytkowników. Odpowiednia strategia...
Google bierze pod uwagę kilkaset czynników rankingowych. W ostatnich latach najgłośniej jest o najnowszej grupie sygnałów dotyczących jakości...
Nazwa WordPress jest znana każdemu, kto choć trochę interesuje się tworzeniem stron www. Ten wszechstronny system do budowy i zarządzania...
Jak działać w internecie, żeby promować swoją markę? Do czego potrzebne jest Ci pozycjonowanie? Czy nowe media pomogą wzrastać Twojej firmie? Jaki sprzęt jest Ci potrzebny do biura? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz na naszej stronie.